Spa Day!

08:46:00

Pozdrav svima.

 Nakon ne tako kratke pauze, ponovo počinjem ispisivati stranice mog bloga. 

Stiglo nam je ljeto, obaveze u školi i na fakultetu su iza nas a samo jedna riječ je dovoljna za opis toga - odmor. Svakome od nas su sada potrebni dani samo za nas. Osim što nam ti dani prolaze gledajući našu omiljenu seriju, mislim da uz to sada trebamo dodati i naš omiljeni časopis, i ono najvažnije, njegu o našem licu. Naše lice u toplim ljetnim danima zahtjeva dodatnu njegu te će nam zasigurno biti jako zahvalno na tome. 
Vrijeme je jako teško nadoknaditi, skoro i nemoguće, ali ono što možemo nadoknaditi i vratiti jeste naša energija te sjaj licu. 
Ja sam za ovo ljeto odabrala 7thHeaven maske. Da mi je broj 6 sretan, još jednom se pokazalo. Stigao mi je paket od šest 7thHeaven maski gdje sam pronašla poneku za svaki tip kože. Na policama Binga i CM marketa možete pronaći masku za sebe u zavisnosti od toga je li vam koža problematična, masna ili kombinovana i od toga šta želite, detoksikaciju, dubinsko čišćenje pora ili uklanjanje viška masnoće. 

Moram priznati da sam već nakon prve isprobane vidjela pozitivan učinak te glatko i sjajno lice. Planiram ih nastaviti koristiti te sam sa svoje tri sestre napravila spa day gdje je svaka pronašla neku masku za sebe i svoje lice. Ako želiš ti i tvoje prijateljice odmoriti od dugih ljetnih izlazaka i teške šminke, napravi zajednički spa day za vas uz 7thHeaven maske. Čak imaju i za muškarce.  
Jeste li ih vi ikad probale i kakve maske za lice volite? 










You Might Also Like

4 Comments

  1. Ja sam koristila oge maske, bila sam u fazonu ajde probati, i bile su zanimljive, tako da ih preporucujem


    https://aandymm.blogspot.com/?m=0

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da su veoma zanimljive, drago mmi je da si ih isprobala.

      Izbriši
  2. Nisam isprobala ove proizvode, ali sam čula mnogo dobrih kritika vezane za iste, super post, kao i fotografije :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš uskoro imati priliku isprobati ih, hvala ti. <3

      Izbriši