Back To School - Room Decor!

13:10:00

Ćao svima. 

Sve platforme su već pretrpane tekstovima i videima o povratku u školske klupe te se ni ovaj post neće razlikovati od toga. Međutim, odlučila sam pisati o nečemu drugačijem. Da, svi znamo da za novu školsku godinu trebamo školski pribor, novu odjeću... Ali šta je s preuređivanjem svoje sobe i kutka za učenje? To često zaboravimo. 

Prva stvar koju uradimo kad dođemo iz škole, jeste odmor na svome krevetu a učinite taj odmor još udobnijim i boljim tako što ćete na krevet dodati par ukrasnih jastuka. 



Mi, djevojke, iako se možda ne šminkamo previše za školu, ipak kad se vratimo iz škole vidimo na stolu mnogo razbacanih četki... Da bi to spriječile, jednostavno uzmite neki držač, ovaj je za cvijeće ali se odlična dekoracija a i držač. 


I za kraj, nešto najpotrebnije što nam treba tokom školskih dana. Motivacija. Moja motivacija su putovanja. Ona najljepša što njima ovjekovječiš uspjeh koji si postigla u prethodnoj školskoj cjelini. Pronašla sam ovu odličnu kartu svijeta koju pretvorite u svoju ličnu tako što ćete državu koju ste posjetili izgrebati a ona će dobiti svoju posebnu boju.  


Jastučnice - OVDJEOVDJE
Četkice - OVDJE
Karta - OVDJE

To bi bilo to što se tiče ovog posta a do idućeg pišite kako vam se sviđaju ove ideje. 
Lijep pozdrav.

You Might Also Like

20 Comments

  1. Sviđa mi se tema posta,dosta korisna i zabavna za čitanje.Jako mi se sviđaju fotografije i same ideje!♥


    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova karta je tako savršena :O Morat ću ju nekako nabaviti !

    https://elenadoesitall.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Možeš je pronaći na ovom sajtu, imaš link u postu. ♥

      Izbriši
  3. Odlican post! Jako lep blog imas :)
    Pratim te, nadam se da uzvracas ♥

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Lili draga, fenomenalan post. Bas tipican 'random' kako ja volim da ih nazovem, a tako originalan i interesantan! Divne fotografije, cetkicama sam odusevljena, verujem da ces uzivati u njima a i dizajn je jako simpatican.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  5. Great post dear

    Have a nice day! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš lijepe stvari i ideje! Karta je divna! :)
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
  7. odlican post, moram ti pohvaliti fotografije koje su zaistaaa divne

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  8. Karta me oduševila, moram si ju nabaviti što prije. Ti si svoju sobu jako lijepo uredila. Svaka čast! Odličan post!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    OdgovoriIzbriši
  9. Slike su jako lepe i kvalitetne, sve pohvale. Cime slikas?
    Nisam skoro videla na blogu ovakav post za skolu pa je svakako dobrodosao. :)
    Ova karta jeee predivna!

    Novi post: https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako interesantni savjeti, jako mi se dopada mapa! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši