Must-Have Fall Accessories!

08:43:00

Pozdrav svima. 


Jesen nam pristiže i to dokazuje svojim prvim kišnim danima i time što počinjemo pakovati ljetne stvari a smišljati nove jesenske kombinacije. Za mene, kombinacija bez nakita je nepotpuna i izgleda kao da joj nešto fali, nešto što je podigne na mnogo veći nivo. Zato sam vam danas odlučila pokazati par komada nakita koje, po meni, svaka djevojka treba imati ove jeseni. Svi su naručeni sa sajta DressLily.


Za početak, to su prstenovi. Ukoliko se dobro kombinuju i stave više njih, istaknut će vaš manikir i dati kombinaciji svoj sjaj. Ovaj set prstenova možete pogledati . Također, dešavalo mi se često da gubim prstenove te sam odlučila naručiti ovaj organizator i sad su svi tu a uz to se tako kad izlazim i podsjetim da ih trebam staviti. 

Pored prstenova, tu su narukvice koje imaju sitne privjeske ili malo neobičnije koje uz jednostavan sat mogu biti sasvim dovoljan nakit u toku dana. 


I za kraj, kaiš. Obučete za dnevni outfit hlače i jednostavnu majicu i umjesto da izgleda kao obični outfit, dodajte kaiš s detaljima i izgledat će ljepše a jednako udobno. 


Koji su vaši must have detalji za ovu jesen?

You Might Also Like

5 Comments